Kenijska Agencja Apex Communication z sieci Porter Novelli otrzymała w dniu 29.09.2011r. główną nagrodę w międzynarodowym konkursie branży Public Relations - SABRE Awards. Zwycięska kampania „Suprisingly Lifebuoy”, prowadzona dla Unilevera, otrzymała nagrodę w kategorii: Consumer Marketing/Existing Product.
Agencja na zlecenie Unilevera stworzyła kampanię promującą mydło „Lifebuoy” jako kosmetyk, dzięki któremu możliwe jest zachowanie higieny i zdrowia. Apex Communication była odpowiedzialna za współpracę z mediami, pozycjonowanie produktu w świadomości konsumentów i stworzenie korzystnego społecznie trendu – zwyczaju mycia rąk. Celem kampanii była zmiana świadomości 5 milionów osób, nakłonienie ich do częstszego mycia rąk oraz podwyższenia poziomu higieny. W kampanii wzięły udział lokalne stowarzyszenia, szkoły i instytucje związane ze zdrowiem. W ramach działań zrealizowano m.in.: globalny „Dzień mycia rąk”, pobito rekord Guinessa w myciu rąk w tym samym czasie i miejscu. W biciu rekordu wzięło udział ponad 19 tys. osób, co było szeroko komentowane w mediach.
Porter Novelli jest jedną z największych światowych sieci agencji PR, będącą częścią Omnicon Group. Obecnie firma posiada około 100 biur w 60 krajach (www.porternovelli.com).
Od 15 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, od 5 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów z obszaru ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych – m.in. kampania Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj znamiona, wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/apex-porter-novelli-zdobywca-glownej-nagrody-global-sabre-awards